مکان یابی خوابگاه دانشجویی

برای شما اطلاعاتی در مورد مکان یابی خوابگاه دانشجویی آماده کرده ام مطالعه فرمایید

البد سکونتگاه های دانشجویی در جهت افزایش اجتماع پذیری با ‹ خوابگاه دانشجویی نیز مکانی است که دانشجویان به صورت فردی و یا گروهی قسمتی از اوقات خود را در آن در مکان می گذرانند خوابگاه باید مطالعه  خوابگاه یار خوابگاه اقامتگاه پانسیون خوابگاه یار معرفی خوابگاه ، اقامتگاه ، پانسیون ، هتل آپارتمان ، خوابگاه دانشجویی و خوابگاه کارمندی ثبت خوابگاه · پانسیون خاطره · آرین دخت · آهیر ارائه الگوی بهینه مکانیابی خوابگاه دانشجویی با استفاده از و روش ‹ ارائه الگوی بهینه مکانیابی خوابگاه دانشجویی با استفاده از و روش و اولویت بندی مکانی با روش مورد مطالعه منطقه شهرداری تهران کاربرد سیستم  تأثیر عرصه های زندگی خصوصی بر حس تعلق به مکان در طراحی ‹ سکونت گاه دانشجویی، عرصه خصوصی، حس تعلق به مکان، خوابگاه دانشگاه یزد واژگان کلیدی این مقاله مستخرج از رساله کارشناسی ارشد معماری با عنوان »طراحی سکونت  خواب اینجا خوابگاه پانسیون اقامتگاه خواب اینجا سامانه معرفی خوابگاه، پانسیون،اقامتگاه در سراسر کشور خوابگاه دخترانه در تهران · خوابگاه دخترانه سایه · خوابگاه دخترانه آفتاب · سوالات متداول مکان یابی خوابگاه مکانیابیخوابگاه ‹ ‹ هدف این تحقیق، یافتن عوامل موثر بر رضایتمندی سکونتی دانشجویان دختر از خوابگاه، و ایجاد مبنایی برای طراحی خوابگاه دانشجویی دختران می باشد صفحه بعدصفحه بعد ایراناز نشانی شما درباره این مکان بیشتر بدانید بیشتر بدانید ورود تنظیمات حریم خصوصی شرایط زمینه تاریک خاموش

مکان یابی خوابگاه دانشجویی

مکان یابی خوابگاه دانشجویی

طرح مسئله مکان یابی به طور کلی و رسمی برای نخستین بار به وبر (1909) نسبت داده شده است. امروزه نیز تعیین محل مناسب برای استقرار تجهیزات یا مراکز خدماتی در یک شهر موضوع مهمی بوده و در چند دهه اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. مکان یابی یکی از مهمترین اقداماتی است که تاثیر فراوانی در کاهش هزینه ها و پویایی سیستم شهری دارد.ب طور کلی در مسائل مکان یابی هدف ما بهینه سازی تابع هدف (مکان یابی مجتمع خوابگاهی) می باشد ولی بهینه سازی بایستی با توجه به یکسری محدودیت و قیود انجام گیرد که این قیود همان معیارهای ما می باشند. این معیارها با توجه به نظرات کارشناسان و مسئولان بدست می آید و با روش های مختلف می توان به وزندهی معیارها پرداخت و با استفاده از مدله کردن(modelation) می توان به جواب رسید که امروزه این کار در GIS صورت می گیرد.
در این مقاله ابتدا مقدمه که حاوی طرح مساله و اهداف تحقیق می باشد و بعد در فصل اول به طور اجمالی به تعریف های مختلف از کاربری و برنامه ریزی اراضی می پردازیم و سپس نحوه تعیین معیار را توضیح می دهیم. در فصل دوم معیارهای موثر بر انتخاب محل خوابگاه را مطرح می کنیم و در فصل سوم انواع روشهای وزندهی را توضیح می دهیم و در فصل چهارم مدل را توضیح داده و مدلهای مرتبط با موضوع خوابگاه را مطرح می کنیم. در فصل پنجم تجارب شهر تبریز از ایران و Glen Eira را از استرالیا را توضیح می دهیم و در نهایت به نتیجه گیری تحقیق می پردازیم.

این تحقیق در قالب 26 صفحه فایل ورد (Word) ، داری مقدمه، تعریف مکان یابی، نحوه تعیین معیارهای مکان یابی، نحوه وزندهی به معیارها، استفاده از مدل مکان یابی و تجارب شهر تبریز و کشور استرالیا و در انتها دارای نتیجه گیری می باشد. دارای جداول و اشکال و فهرست مطالب می باشد و از منابع داخلی و خارجی استفاده است.

توضیحات بیشتر + دریافت

دسته بندی و تگ

  • دسته بندی : عمران و معماری
  • تگ : مکان یابی خوابگاه,خوابگاه دانشجویی,مکانیابی,برنامه ریزی کاربری زمین

برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک فرمایید